copywriter

Praktycznie każda osoba może pisać, ale nie każdy wie jak robić to w dobry sposób. Takimi sprawami zajmują się zawodowi copywriterzy. Niezależnie od tego, czy pisarz zatrudniony jest zewnętrznie, czy wykonuje indywidualne projekty lub zatrudniony jest z agencji do rozwoju treści, posiada umiejętności, które pozwalają treści wznieść się na wyższy poziom. Posiadanie takiej osoby w twojej firmie może przynieść wiele korzyści. Jakich? Odpowiadamy! 

Przeczytaj też: http://ventureday.pl/copywriter-dla-firm-dlaczego-go-potrzebujesz/ 

Zalety posiadania copywritera 

Do dużych zalet posiadania takiej osoby w swojej firmie należy oszczędność czasu. Staranne przygotowanie dobrej treści zajmuje sporą ilość czasu. Takiego czasu lepiej nie tracić, a spędzić go gdzie indziej. Copywriterzy mogą pisać treści, jednocześnie zajmując się swoimi priorytetami i obowiązkami. Piszą oni szybciej i na wyższym poziomie niż ktoś, to nie jest wyszkolonym autorem tekstów. Średni czas, który potrzebny jest na napisanie posta na bloga zajmuje co najmniej dwie godziny. Napisanie tytułowej ,,Białej księgi” zajmuje od 30 do 50 godzin, więc godziny szybko się kumulują.

Copywriter generuje ruch organiczny na stronie 

Tworzenie regularnych i atrakcyjnych treści na stronę internetową, wyznaczonym stopniu zwiększy ruch organiczny. Copywriter leży zapewniają, że teksty na stronie są wystarczająco atrakcyjne, żeby zatrzymać odwiedzających i zainteresować ich kolejnymi podpunktami czy wyliczeniami. Publikowanie regularnych wpisów, które są interesujące dla odbiorców, to świetny sposób na zwiększenie ruchu na stronie. Wystarczy opublikować post raz w tygodniu, w połączeniu z marketingiem w mediach społecznościowych i zasięgiem email, co zwiększa ruch nawet o 153%. 

Co definiuje dobrego copywritera? 

Dobrego autora tekstów na strony internetowe definiuje przede wszystkim polot w pisaniu oraz odpowiedni research. Research to ważna część procesu pisania, więc copywriterzy, którzy potrafią w szybki i łatwy sposób wyszukiwać informacje są bardzo pożądani. Największym wyzwaniem podczas pisania jest tworzenie angażujących treści. 36% marketerów uważa to za problem. Dobrze jest więc znaleźć osobę, która posiada nie tylko polot w pisaniu, ale też wie jak pisać, żeby inni chętnie czytali. 

Zobacz też: http://golymin.pl/dlaczego-blog-biznesowy-jest-potrzeby/ 

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here